14 Mart 2013 Perşembe

Bir İnsan Sizi Yazıyorsa Gerçekten Mutlu Olun

"Birini mutlu etmek istiyorum. Gece yarısı içimi dürten şeyler beni yazıya yöneltiyor. Bir insan sizi yazıyorsa gerçekten mutlu olun. Hayatınızda en az bir kişinin kaleminden geçmeye bakın. Bu çok değerli. Bu çok kusursuz bir sevgi.

Yazmak bazen affetmektir bazen içindekileri kusmak. Ne olursa olsun yazmak naiftir. Duygusaldır. Herkes her şeyi yazamaz. Mutlu insanlar yazamaz. Uyuyanlar yazamaz. Aşıksan, hayatından bir çok acı geçtiyse, sevdiğin birini kaybettiysen yazarsın. Çünkü duygular insanı boğar ve çıkmak ister benlikten.

Ben yazmaya kokusunu merak ettiğim adam sayesinde başladım. Hastane odalarında kaybettiğim çocukluğum sayesinde başladım. Dinlediğim müzikler sayesinde başladım.

Hayat hiç bir zaman kolay olmayacak. Ve ben belkide okunmamak üzere milyonlarca dosya doldurucam. Çünkü yazmak nefestir. Yaşama tutunma sebebidir. Yazmak bir insanın hayatından geçip gitmektir. Yalnız kaldıkça için doldukça yaz. Kötü de olsa acı da dolsa yaz."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Comments system

Disqus Shortname