16 Şubat 2017 Perşembe

Fikrimuhim - Breathe Right ile Rahat Bir Nefes


Fikrimuhim i uzun zamandir takip ediyorum. Urun deneyimleri acisindan bulunmaz bir nimet. Bugune kadar bircok urun denedim, denettim, paylastim ve sonuclari bildirdim. Yapacaginiz sey cok basit Fikrimuhim e uye olup mailinize gelen arastirma anketlerine katilip urun deneyimi oldugunda basvurmak ve kargonuzu sabirsizlikla beklemek olacak. Dün elime yeni bir urun olan lavanta kokulu Breathe Right burun bantlari ulasti. Lavanta kokusunun zaten rahatlatici etkisi olduğu kanıtlanmış bir gercek. Mantikli bir sekilde bu guzel kokuyu burun bantlarina koymalari cok super olmus. Simdi gelen numuneleri cevreme dagitip onlardan fikir alacagim ardindan raporumu fikrimuhime aktaracagim. Guzel geri donusler olacagina eminim. Unutmadan bu tatlis uyku bandi icin de ayrica tesekkurler fikrimuhim . Oglus benden once denedi bile 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Comments system

Disqus Shortname